Cześć

Z przyczyn osobistych zawieszam bloga. Nie wiem kiedy wrócę. O ile kiedykolwiek do tego dojdzie. Na pewno nie zrezygnuję z podczytywania Waszych blogów.
Ten rok był naprawdę fantastyczny. Poznałam dzięki Wam masę różnych pisarzy, sięgnęłam po książki, które wcześniej nie wydawały mi się interesujące...
Ciężko mi było podjąć tę decyzję, ale nie zawsze robi się w życiu tylko to, na co ma się ochotę.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za te 12 miesięcy.
Penny Lane.

28 grudnia 2010

Pan Stosik (a raczej Stos)

W końcu aparat przestał na tyle strajkować, że mogłam zrobić zdjęcie stosikowi. 
W skład niniejszego zbioru wchodzą prezenty jakie otrzymałam oraz moje pamiątki z wycieczki do Empiku ;-) 

1. Lee Goldberg "Detektyw Monk i brudny glina" 
2. Lee Goldberg "Detektyw Monk jedzie do Niemiec" 
3. Lee Goldberg "Detektyw Monk w Opałach"  
Uwielbiam zarówno serial "Detektyw Monk" jak i jego bohaterów (mam coś wspólnego z Adrianem ;)). Nad kupnem książek z jego przygodami zastanawiałam się od dłuższego czasu. Nie jestem pewna, czy kupno trzech naraz to był dobry pomysł - może się okazać, że te powieści nie dorastają serialowi do pięt (odpukać!). Ale póki miałam okazję i fundusze to postanowiłam zaszaleć.
4. Joanna Chmielewska "Zbieg okoliczności" 
5. Joanna Chmielewska "Krokodyl z Kraju Karoliny" 
6. Joanna Chmielewska "Kocie worki" 
7. Joanna Chmielewska "Całe zdanie nieboszczyka" 
8. Joanna Chmielewska "Klin"  
Zdaje sobie sprawę, że nie mam się czym chwalić. W porównaniu ze zbiorami Izabeli te moje kilka książek wypada żałośnie blado. Ale jednak... Nie planowałam zakupu wszystkich części i nie żałuję. Chmielewska pisze bardzo różnie - niektóre powieści są genialne, a inne moim zdaniem nie powinny ujrzeć światła dziennego. "Całe zdanie nieboszczyka" czytałam kilka lat temu, jednak tak mi się ta książka spodobała, że nawet się nie zawahałam nad jej kupnem.
9. Grzegorz Brzozowicz "Cejrowski. Biografia"  
Uff... Czytać, nie czytać... Oto jest pytanie! Biografie toleruję zazwyczaj tylko wtedy, gdy są wydane po śmierci osoby opisywanej. Poza tym wolę bardziej autobiografie. 
10. Fannie Flagg "Boże Narodzenie w Lost River"  
 Nawet nie zastanawiałam się nad kupnem. W ogóle chcę mieć u siebie wszystkie książki Flagg. Na pewno często bym do nich wracała. A "Boże Narodzenie..." już przeczytałam
11. Jarosław Kret "Moje Indie" 
Za Kretem niezbyt przepadam. Ale ciekawi mnie, jak się sprawdził w roli pisarza. 
12. Hugh Laurie "Sprzedawca broni"  
Nareszcie mogę wykreślić tę książkę z mojej listy! :P Ogromnie się cieszę, że w końcu znalazła się na mojej półce. Nie mogę się doczekać, aż zacznę ją czytać.
13. Szymon Hołownia "Monopol na zbawienie"  
Nie czytałam jeszcze żadnej książki Hołowni. Jestem ciekawa, jaka jest ta lektura.
14. Joanne Kathleen Rowling "Harry Potter i Czara Ognia"  
Właśnie to czytam :)
15. Joanne Kathleen Rowling "Harry Potter i Zakon Feniksa" 
Szkoda, że w twardej okładce. Ale i tak się cieszę, że mam już V część serii.
  

A poza tym to zachęcam wszystkich do odwiedzin nowego portalu internetowego o książkach - klik. A szczególnie do działu "CzytAnka", który prowadzi moja dobra internetowa koleżanka :)


Teraz pytanie do Was. Przeczytalibyście biografię Cejrowskiego?


6 komentarzy:

Magia książki pisze...

Całe zdanie Nieboszczyka to moja ukochana książka Chmielewskiej :) Sprzedawcę broni czytałam jakiś czas temu i niestety średnio mi się podobał, chyba że ktoś uwielbia doktora Housa, bo główny bohater charakterem przypomina doktora :)
A za Cejrowskim jakoś nie przepadam ;)
i piękne stosisko :)! Zazdroszczę ;)

izusr pisze...

A ja biografię Cejrowskiego przeczytałam już jakiś czas temu ;). Nawet niezła, ale mi jakoś za mało w niej było o podróżach, a za dużo o polityce.

sabinka.t1 pisze...

Wielgachny!!!!
Chmielewską lubię , choć nie wszystkie książki i nie wszystkie jeszcze czytałam :)

Katarzyna pisze...

Piękny stos! Chyba sama też będę musiała swoje zdobycze obfotografować tylko też mój aparat lubi sobie postrajkować :).
Co do Chmielewskiej - czytałam tylko jedną książkę i pamiętam ją pozytywnie.
A "Sprzedawca broni" mi się bardzo podobał, choć muszę powiedzieć, że za dużo kryminałów nie czytałam więc może nie jestem do końca obiektywna i nie mam zbyt dużego porównania.

Monika Badowska pisze...

Czytałam biografię Cejrowskiego, ale z podskórnym niesmakiem, że wyszła wbrew zgodzie Pana Wojciecha.

A w nawiązaniu do komentarza u Isabelle - w Matrasie można kupić w internecie i zamówić przesyłkę lub odebrać osobiście, co w wypadku taaakiej wyprzedaży ma znaczenie;)

Penny Lane pisze...

@ Isabelle i Katarzyna: Jeżeli chodzi o "Sprzedawcę broni" to ja raczej nastawiam się na dużą dawkę humoru, a kryminał zajmuje drugie miejsce ;)

@ Izusr: Dziękuję za opinię :)

@ Prowincjonalna nauczycielka: Och, dziękuję Ci serdecznie za informacje! :)