Cześć

Z przyczyn osobistych zawieszam bloga. Nie wiem kiedy wrócę. O ile kiedykolwiek do tego dojdzie. Na pewno nie zrezygnuję z podczytywania Waszych blogów.
Ten rok był naprawdę fantastyczny. Poznałam dzięki Wam masę różnych pisarzy, sięgnęłam po książki, które wcześniej nie wydawały mi się interesujące...
Ciężko mi było podjąć tę decyzję, ale nie zawsze robi się w życiu tylko to, na co ma się ochotę.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za te 12 miesięcy.
Penny Lane.

31 sierpnia 2010

Biblioteczny stosik

1. G. Simenom "Rewolwer Maigreta" Książki Simenoma średnio mi się podobają. Może ta mnie przekona.
2. E. S. Gardner "Sprawa niebezpiecznej wdówki" Jest to moje pierwsze spotkanie z tym autorem.
3. G. Simenom "Maigret i złodziej" Patrz: punkt 1.
4. P. Coelho "11 minut" Na temat pana Coelho nie mam zbyt dobrego zdania, ale chciałam się przekonać, co to za dzieło.
5. K. Boglar "Uwaga na spadające anioły"Nie czytałam nic z książek tej pani i nie zapowiada się zbyt interesująco, ale zobaczymy.
6. A. Kava "Zło konieczne" Jest to moje pierwsze spotkanie z tą autorką.

  

PS. Tak, wiem. Jakość zdjęcia "genialna".

Brak komentarzy: