Cześć

Z przyczyn osobistych zawieszam bloga. Nie wiem kiedy wrócę. O ile kiedykolwiek do tego dojdzie. Na pewno nie zrezygnuję z podczytywania Waszych blogów.
Ten rok był naprawdę fantastyczny. Poznałam dzięki Wam masę różnych pisarzy, sięgnęłam po książki, które wcześniej nie wydawały mi się interesujące...
Ciężko mi było podjąć tę decyzję, ale nie zawsze robi się w życiu tylko to, na co ma się ochotę.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za te 12 miesięcy.
Penny Lane.

12 sierpnia 2010

Początek

Uwielbiam czytać książki. To moje najbardziej ulubione zajęcie od wielu lat. Nie tylko dlatego, że można się przy tym zrelaksować. Dzięki książkom mogę się przenieść w inny świat, zwykle lepszy od tego w którym się znajduję. Mogę zapomnieć na chwilę o tym co mnie otacza i zatopić się w fabule. Uwielbiam, gdy książka pozostaje we mnie dłużej.
Generalnie poza harlequinami czytam wszystko. Ale mam swoich ulubionych autorów. Głównie są to Agatha Christie, Izabela Sowa i Stpehen King. Duża rozpiętość gatunkowa. Ale nic na to nie poradzę. Osobiście uważam, że nie można lubieć/słuchać/czytać tego samego. Myślę, że każdy potrzebuje urozmaicenia.


Recenzje będą się pojawiały po każdej przeczytanej książce.
Ten blog będzie właśnie temu poświęcony. Książkom. I może filmom
Pozdrawiam, Karaluszysko.

Brak komentarzy: